Φόρμα αναζήτησης για μοντέλο οχήματος, μέγεθος ελαστικού ή ζάντες Επιλέξτε μια καρτέλα παρακάτω για να λάβετε δεδομένα τοποθέτησης για το όχημά σας ή για να βρείτε οχήματα που ταιριάζουν με τα κριτήριά σας.
Audi A8
D5 Facelift [2021 .. 2025] Γενιά. Οδηγός τοποθέτησης τροχού Μάθετε ποιες ζάντες και ελαστικά ταιριάζουν στο Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025]
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] - Τροποποιήσεις
Diesel:
50 TDi quattro V6 282hp 50 TDi quattro V6 282hp L 50 TDi quattro V6 282hp L 50 TDi quattro V6 282hpPetrol:
55 TFSi quattro V6 335hp 55 TFSi quattro V6 335hp 55 TFSi quattro (3AA-F8CZSF) V6 335hp 60 TFSi quattro V8 453hp 60 TFSi quattro (3AA-F8CXYF) V8 453hp L 55 TFSi quattro V6 335hp L 55 TFSi quattro V6 335hp L 60 TFSi quattro V8 453hp L 60 TFSi quattro V8 453hp L 60 TFSi quattro (3AA-F8CXYL) V8 453hpAudi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 50 TDi quattro
282 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2021 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ελλάδα (Ευρώπη), Νότια Κορέα, Βόρεια Αφρική
-
Ισχύς: 282 hp | 210 kW | 286 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Diesel
- Επίπεδα Εξοπλισμού: Sport, S line, Black Edition, Avus, Avus Extended
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 235/55ZR18 104Y | 8Jx18 ET29 | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
ΟΕ
|
||
235/60R17 106W | 8Jx17 ET29 | 143 5.63 | 13.2 29.2 |
|
|||
235/55R18 104H | 8Jx18 ET29 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
|||
235/50R19 103H | 8Jx19 ET32 | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
|||
255/45ZR19 104Y | 9Jx19 ET34 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
|||
265/40ZR20 104Y | 9Jx20 ET37 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
|||
265/40R20 104V | 9Jx20 ET40 | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
|||
265/35ZR21 101Y | 9Jx21 ET37 | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
|||
275/35ZR21 103Y | 9Jx21 ET37 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 50 TDi quattro
282 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2023]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ωκεανία
-
Ισχύς: 282 hp | 210 kW | 286 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Diesel
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 265/40ZR20 104Y | 9Jx20 ET37 | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
ΟΕ
|
||
235/60R17 106W | 8Jx17 ET29 | 143 5.63 | 13.2 29.2 |
|
|||
235/55ZR18 104Y | 8Jx18 ET29 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
|||
235/55R18 104H | 8Jx18 ET29 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
|||
235/50R19 103H | 8Jx19 ET32 | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
|||
255/45ZR19 104Y | 9Jx19 ET34 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
|||
265/40R20 104V | 9Jx20 ET40 | 38 - 42 | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||
265/35ZR21 101Y | 9Jx21 ET37 | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||
275/35ZR21 103Y | 9Jx21 ET37 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 55 TFSi quattro
335 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2021 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ελλάδα (Ευρώπη), Νοτιοανατολική Ασία, μέση Ανατολή
-
Ισχύς: 335 hp | 250 kW | 340 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Petrol
- Επίπεδα Εξοπλισμού: Sport, S line, Black Edition
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
ΟΕ
|
|||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 55 TFSi quattro
335 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Καναδάς, Μεξικό
-
Ισχύς: 335 hp | 250 kW | 340 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Petrol
- Επίπεδα Εξοπλισμού: S line
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
|||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 55 TFSi quattro (3AA-F8CZSF)
335 hp- Κωδικός μοντέλου / Ιαπωνία : 3AA-F8CZSF
- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2023]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ιαπωνία
-
Ισχύς: 335 hp | 250 kW | 340 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Petrol
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
|||
104H | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
|||
103H | 30 - 34 | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
|||
104Y | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
|||
104V | 38 - 42 | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
|||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 60 TFSi e quattro
456 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ελλάδα (Ευρώπη), μέση Ανατολή
-
Ισχύς: 456 hp | 340 kW | 462 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Hybrid
- Επίπεδα Εξοπλισμού: Sport, S line, Black Edition
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 60 TFSi quattro
453 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2021 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ελλάδα (Ευρώπη)
-
Ισχύς: 453 hp | 338 kW | 460 PS
- Κινητήρας: 4.0 L, , Petrol
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] 60 TFSi quattro (3AA-F8CXYF)
453 hp- Κωδικός μοντέλου / Ιαπωνία : 3AA-F8CXYF
- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2023]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ιαπωνία
-
Ισχύς: 453 hp | 338 kW | 460 PS
- Κινητήρας: 4.0 L, , Petrol
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
|||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 50 TDi quattro
282 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2021 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ελλάδα (Ευρώπη), Νότια Κορέα, Βόρεια Αφρική
-
Ισχύς: 282 hp | 210 kW | 286 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Diesel
- Επίπεδα Εξοπλισμού: Sport, S line, Vorsprung
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
ΟΕ
|
|||
106W | 143 5.63 | 13.2 29.2 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 50 TDi quattro
282 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2023]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ωκεανία
-
Ισχύς: 282 hp | 210 kW | 286 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Diesel
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
ΟΕ
|
|||
106W | 143 5.63 | 13.2 29.2 |
|
||||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
||||
104V | 38 - 42 | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
|||
101Y | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
|||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 55 TFSi quattro
335 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2021 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Κεντρική & Νότια Αμερική, Ελλάδα (Ευρώπη), Νότια Κορέα, Νοτιοανατολική Ασία
-
Ισχύς: 335 hp | 250 kW | 340 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Petrol
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
ΟΕ
|
|||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 55 TFSi quattro
335 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: ΗΠΑ, μέση Ανατολή
-
Ισχύς: 335 hp | 250 kW | 340 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Petrol
- Επίπεδα Εξοπλισμού: S line
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 27 - 31 | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
|||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 60 TFSi e quattro
456 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ελλάδα (Ευρώπη), μέση Ανατολή
-
Ισχύς: 456 hp | 340 kW | 462 PS
- Κινητήρας: 3.0 L, , Hybrid
- Επίπεδα Εξοπλισμού: Sport, S line, Vorsprung
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 60 TFSi quattro
453 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2021 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ελλάδα (Ευρώπη), Νότια Κορέα
-
Ισχύς: 453 hp | 338 kW | 460 PS
- Κινητήρας: 4.0 L, , Petrol
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
||||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 60 TFSi quattro
453 hp- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2024]
-
Περιοχές πωλήσεων: Μεξικό, μέση Ανατολή
-
Ισχύς: 453 hp | 338 kW | 460 PS
- Κινητήρας: 4.0 L, , Petrol
- Επίπεδα Εξοπλισμού: Premium
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
|||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
Audi A8 D5 Facelift [2021 .. 2025] L 60 TFSi quattro (3AA-F8CXYL)
453 hp- Κωδικός μοντέλου / Ιαπωνία : 3AA-F8CXYL
- Γενιά: D5 Facelift [2021 .. 2025]
- Παραγωγή: [2022 .. 2023]
-
Περιοχές πωλήσεων: Ιαπωνία
-
Ισχύς: 453 hp | 338 kW | 460 PS
- Κινητήρας: 4.0 L, , Petrol
-
Κεντράρισμα / Hub Bore:
-
Μοτίβο Μπουλονιών (PCD):
-
Συνδετήρες Τροχών: Μπουλόνια τροχού
-
Μέγεθος Σπειρώματος:
-
Ροπή Σύσφιξης Τροχού:άγνωστο
mm | mm ίντσες | κιλά λίβρες | μπαρ psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 104Y | 35 - 39 | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
ΟΕ
|
|||
104Y | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
104H | 143 5.63 | 13.0 28.6 |
|
||||
103H | 146 5.75 | 12.7 27.9 |
|
||||
104Y | 32 - 36 | 161 6.34 | 12.8 28.3 |
|
|||
104V | 167 6.57 | 12.9 28.5 |
|
||||
101Y | 164 6.46 | 12.4 27.3 |
|
||||
103Y | 164 6.46 | 12.9 28.5 |
|
The size of the hole in the center of a wheel is known as the center bore or centerbore.
- Recommended for winter
- Run-flat tires
- Link comes to the calculator page for comparison
- Steel wheels
OE - Original Equipment
- Tire Pressure
- Front axle
- Rear axle
Offset is the distance in millimetres from the centre line of the wheel to the wheel’s mounting face. Given that the mounting face can be either in front of or behind the centreline, the offset can be either neutral, positive or negative.
The Pitch Circle Diameter (PCD) is the diameter of the circle which passes through the centre of all the studs, wheel bolts or wheel rim holes
hp - Mechanical horsepower
kW - Kilowatts
PS - Metric horsepower
Wheel backspace is the distance from a wheel's mounting surface to the back edge of the wheel.
Tire pressure is a vehicle's recommended cold tire inflation pressure. It is measured in bars or PSI (pounds per square inch).
A sales region is a global automotive region in which a vehicle was officially sold or is still being sold.
Ex.: 7J x 15 Rim width (inches) x rim diameter (inches)
ISO standard Ex.: M12 x 1.25 Nominal diameter (mm) x pitch (mm)
UN-series Ex.: 9/16" - 18 UNF
Thread size (in) - thread pitch
UNF - Unified National Fine Thread
Example: 215/55 R16 91 T
215 is the tire width in mm
55 is the ratio of profile height to width or simply 'profile'. With the same width, the larger this indicator, the higher the tire will be and vice versa
16 - diameter of the wheel (disk) in inches. (It is the diameter, not the radius!). This is the inner size of the tire or the outer size of the rim
91 - load index. This is the level of maximum permissible load on one wheel
T - tire speed index
The method of attaching a wheel to a hub: wheel nuts or wheel bolts
The torque value specified by the manufacturer for wheel bolts or wheel nuts, which is to be set when tightening on the torque tool (torque setting). A rotational force given in Newton metres (Nm) or foot-pounds (ft-lbs), wheel torque measures lug nut / bolts tightness
Rating
The tires included with a new vehicle when it is purchased. OE tires are specifically chosen by the vehicle manufacturer to make the most of the vehicle's performance characteristics.